joi, 10 aprilie 2014

   Strigăte nelămurite ale unei dorințe


  ”Nopţi întregi fără de somn/ Mă îneacă lacrimile/ Mă omoară Wamintirile”


      A dispărut răbdarea- o plâng și nu revine. Strig  sorții s-o învie: tăcere, nu m-ascultă! Și iar disper, căci nu am învățat să-ngenunchez  durerea, iar dorul mistuie frenetic,  acum, în miez de noapte, când regretele ard peste cenușa păcatelor. 
   E deja  târziu. Somnul îmi ocolește pleoapele, iar întunericul se adâncește, lăsându-mi privirea să rătăcească în negură, plimbându-mi ochii pe formele ce le ghiceam  conturându- se în culori. O febrilă emoție îmi cuprinsese trupul de ceva timp, iar gândurile se zbăteau în interiorul acestui turn al existenței, care, deodată, devenise prea mic pentru revolta lor. 
     Aerul zăcea greoi , captiv  între cei patru pereți, presând tavanul, podeaua, iar pe mine sufocându- mă: patul devenise locul ideal pentru tortură. În următorul moment, pașii mei se împleteau  leneși pe parchetul rece ce îmi alinta delicat tălpile ,  în timp ce înaintam  alene spre terasă. Iar  vântul îmi pare că poartă cu el mesaje nedescifrate, lăsând risipite în zborul lui cuvintele tainice  celor destinați să le perceapă.
      Aprind o țigară-  fumul se ridică în unde cenușii, învăluind închipuirile nocturne și realizez, uimită, că inima îmi pulsază dureros, neizbavindu-mă de bătăile-i ritmice.  
    Amintirea lui îmi narcotizează simțurile și mă tem, căci ceea ce simt e împotriva firii ,fără ca măcar să înțeleg dacă nu sunt doar iluzii.




Un comentariu:

  1. ce sens ar mai avea noptile fara de ziua? regretul fara de regretat? soapta fara de strigat?
    a fii captiv in propriul suflet parca n-a fost niciodata mai incitant.

    RăspundețiȘtergere